ALGEMENE OFFERTEAANVRAAG 2017

OPEN OFFERTEAANVRAAG DIGITALE ARCHIVERING - 2017/10550


Verwijzend naar de paragraaf 2.5.2 ‘Mogelijkheid tot vraagstelling’ van het bestek heeft de inschrijver de mogelijkheid om via e-mail bijkomende vragen te stellen over de procedure en het bestek.

Tot uiterlijk 10 kalenderdagen vóór het verstrijken van de datum waarop de offerte binnen dient te zijn, kunnen deze vragen gestuurd worden gestuurd naar ictvragen@vdab.be.
De titel van de mail MOET steeds de volgende zijn: “Vragen 2017/10550 – NAAM FIRMA”. De vragen moeten in de mail opgelijst worden waarbij duidelijk het nummer/de verwijzing naar de betrokken paragraaf wordt vermeld. Er zal getracht worden om deze vragen steeds binnen de week te beantwoorden. VDAB beslist vrij om al dan niet te antwoorden op de gestelde vragen.

De gestelde vragen (zonder bronvermelding) en antwoorden worden hier gepubliceerd. De vragen en antwoorden maken integraal deel uit van het bestek.
De 'Vragen en Antwoorden' zijn opgenomen in een 'PDF bestand' dat je hierna kan downloaden.
Keer regelmatig terug voor een download, om altijd de laatste versie te hebben.