U bent hier

Infosessie opleiding medewerker customer service

Primaire tabs

Wat is het?

Ben je communicatief, klantgericht en help je mensen graag telefonisch verder? Ga dan voluit voor een job als customer servicemedewerker of contactcentermedewerker!

Het takenpakket van een customer servicemedewerker / medewerker klantendienst verschilt van bedrijf tot bedrijf. Het kan bestaan uit: klanten informeren, reservaties of bestellingen opnemen, afspraken maken, vragen beantwoorden over de kwaliteit van bepaalde producten, noodoproepen ontvangen, producten verkopen, enz. Het initiatief tot telefonisch contact kan bij de klant liggen (inbound) of bij jou, het bedrijf of contactcenter waarvoor je werkt (outbound).

Tijdens deze infosessie verneem je alles over de opleidingsinhoud en praktische zaken. Het is een voltijdse opleiding van acht weken plus mogelijkheid tot stage van vier weken.
De opleiding start op 20/04/2020 en duurt tot 12/06/2020. De stage vindt plaats van 15/06/2020 - 10/07/2020.

Na de infosessie kan je zelf uitmaken of je je effectief kandidaat stelt voor de opleiding. In dat geval voeren we diezelfde dag nog een motivatiegesprek met jou of plannen we later een moment in.

Wie organiseert het?

VDAB Antwerpen organiseert deze opleiding in een samenwerking met CEVORA, het vormingsfonds van het paritair comité 200.

Voor wie?

Ben je ingeschreven als werkzoekende en gemotiveerd om dit beroep uit te oefenen? Schrijf je dan snel in voor een infosessie. Dan krijg je een week voor de geplande datum een uitnodiging.

Waar en wanneer?

VDAB Copernicuslaan 1
016
Copernicuslaan 1
2018 Antwerpen
  • 2 maart 2020 van 9u tot 11u

    Voeg dit evenement toe aan je agenda via ICal
  • 20 maart 2020 van 9u tot 11u

    Voeg dit evenement toe aan je agenda via ICal
Schrijf je in: