U bent hier

Online infosessie opleiding customer service medewerker

Primaire tabs

Wat is het?

Ben je communicatief, klantgericht en help je mensen graag telefonisch verder? Ga dan voluit voor een job als customer service medewerker!

Het takenpakket van een customer service medewerker of medewerker klantendienst verschilt van bedrijf tot bedrijf. Het kan bestaan uit: klanten informeren, reservaties of bestellingen opnemen, afspraken maken, vragen beantwoorden over de kwaliteit van bepaalde producten, noodoproepen ontvangen, producten verkopen, enz. Het initiatief tot telefonisch contact kan bij de klant liggen (inbound) of bij jou, het bedrijf of contactcenter waarvoor je werkt (outbound).

Deze opleiding biedt heel concrete tewerkstellingskansen in een contact center, zowel voor inbound- als outboundprofielen en start op 29 maart 2021. Na de praktijkgerichte opleiding in het opleidingscentrum van 8 weken volgt er ook een stage van 4 weken in een bedrijf.
De opleiding vindt voornamelijk digitaal plaats. Enkele dagen wordt je in het opleidingscentrum in Vilvoorde verwacht.

Interesse? Schrijf je in en kom naar een van onze online infosessies via de link onderaan deze pagina. Na inschrijving ontvang je een link waarmee je kan deelnemen aan de online sessie. Zorg voor een pc met camera en micro, een stabiele internetverbinding en een rustige plaats om de infosessie te volgen.

Je persoonlijke motivatie om deze opleiding te volgen en je mondelinge taalvaardigheid Nederlands toetsen we in een individueel gesprek op 17/3/2021 of 22/3/2021. Hou dus een van deze dagen zeker vrij.

Wie organiseert het?

VDAB in samenwerking met Cevora

Voor wie?

Deze opleiding is erkend door VDAB. Je kan ze volgen als je ingeschreven bent als werkzoekende en als ze past in je traject naar werk.

Waar en wanneer?

Online, je krijgt de link na inschrijving
  • Dit evenement is afgelopen: 1 maart 2021 van 8u30 tot 10u30

  • 22 maart 2021 van 8u30 tot 10u30

    Voeg dit evenement toe aan je agenda via ICal
Schrijf je in:
Voor meer info: