U bent hier

Klantgericht telefoneren in het Engels

Wat heb je nodig om professionele telefoongesprekken in het Engels aan te durven? Ook al heb je enkel een basiskennis van het Engels, toch kom je al een heel eind als je ook kennis hebt van de specifieke woordenschat, de belangrijkste uitdrukkingen en goede telefoontechnieken. Je leert dit alles in onze vernieuwde online cursus Engels - Klantgericht telefoneren. Na de eerste vier hoofdstukken kan je taken zoals doorverbinden, boodschappen noteren en afspraken beheren al vol vertrouwen op jou nemen.

Met een iets betere kennis van het Engels kan je ook de volgende vijf hoofdstukken doornemen. Je leert hoe je op een elegante manier problemen oplost, hoe je correct reageert in moeilijke situaties en hoe je op een duidelijke manier informatie of instructies geeft. Zelfs facturatie - en alles wat daarmee verkeerd kan gaan - en commerciële gesprekken komen aan bod.

Je start elk hoofdstuk met het onderdeel ‘skills’, waar je uitleg krijgt over de telefoontechnieken. In het onderdeel ‘practice’ krijg je een aanbod van relevante telefoongesprekken die je in willekeurige volgorde kan doornemen. Na elk gesprek volgen oefeningen. Alle relevante uitdrukkingen uit het hoofdstuk vind je onder ‘expressions’. Je kiest zelf of je ‘expressions’ doorneemt voor of na ‘practice’. Tot slot geeft het onderdeel ‘role plays’ je de mogelijkheid om zelf te oefenen vooraleer je het volgende hoofdstuk aanvat.

Heb je een basiskennis, een iets betere of zelfs een goede kennis van het Engels? Zoek je op jouw niveau technieken, woordenschat en oefeningen om je beter voor te bereiden op je zakelijke telefoongesprekken? Schrijf je dan in voor de online cursus Engels - Klantgericht telefoneren.
 

Reageer

Reacties

Ik zou graag willen leren in het Engels telefoneren.