U bent hier

Leer de kunst van klantgerichte communicatie in het Frans

Heb je een goede basiskennis van het Frans en wil je die kennis ook vlot kunnen inzetten in een zakelijke of commerciële context? Dankzij onze Flex-iTrainingen leer je snel en vakkundig de kunst van klantgerichte communicatie in het Frans.

Een juiste begin- en slotformule en het gebruik van typische telefoonuitdrukkingen helpen je een gesprek logisch en helder op te bouwen, zowel bij inkomende als bij uitgaande telefoongesprekken. Ook als je communiceert via e-mail, is een correcte inhoud in klare taal een professioneel visitekaartje. Zelfs - of vooral - als het om klachtenbehandeling gaat. Je mag inschrijven voor 'Klantgericht telefoneren in het Frans' of 'Klantgericht schrijven in het Frans' of de twee tegelijk!

Na je inschrijving krijg je meteen toegang tot het online cursusmateriaal. Vanuit je elektronische leeromgeving kan je vragen stellen aan je coach. Het online leertraject combineer je met praktijkgerichte workshops van telkens een halve dag. Je coach helpt jou met je toon, stijl en taalgebruik. Zo vergroot je je kansen op succes bij de klant. Maar bovenal vergroot je je eigen troeven op de arbeidsmarkt!

Maak je keuze uit ons gratis aanbod online leren en schrijf je snel in:
Klantgericht telefoneren in het Frans
Klantgericht schrijven in het Frans