U bent hier

Omgaan met klanten

Heb jij trouwe klanten? Van die klanten die steeds bij jou aankloppen? Die altijd terugkomen?

Dat zijn je vaste klanten je kent hen op je duimpje. Ze zijn joviaal, zakelijk, onzeker of dominant en je weet perfect hoe je met elk van hen om moet gaan. Vriendelijk en beleefd ben je altijd, dat spreekt vanzelf. Toch blijkt dat af en toe een uitdaging want klanten laten zich ook wel eens van hun slechtste kant zien. En is vriendelijk en beleefd zijn eigenlijk wel hetzelfde als klantgericht handelen? Leer het of fris het op met onze nieuwe online cursus ‘Omgaan met klanten’.

We spitten de volgende thema's uit:

  • Wie zijn je interne en externe klanten?

  • Hoe leg je de focus op de klant?

  • Wat is het belang van een goede werksfeer?

  • Hoe zorg je ervoor dat je klanten trouwe klanten worden?
     

Schrijf je nu in voor de online cursus 'Omgaan met klanten'.
 

VDAB biedt ook twee workshops over klantgericht communiceren aan, namelijk

  • Klantgericht communiceren: duidelijke e-mails en heldere gesprekken

  • Klantgericht communiceren: constructieve taal bij klachten

Wil je graag deelnemen? Surf naar vdabworkshops.be en kies de tab ‘Talen’ om je in te schrijven.