U bent hier

Toeristen, gasten en klanten...

Je kent mijnheer De Beer alleen in pak en das, altijd vriendelijk en beleefd. Maar daarnet stond hij brullend aan je hotelbalie, alleen ‘gekleed’ in een badhanddoek. Shampoo in zijn haar en het schuim op zijn lippen, figuurlijk dan. Het had zelfs iets lachwekkends. Hoewel, hij liet wel luidkeels horen dat het jouw verantwoordelijkheid was dat de douche op zijn kamer niet naar behoren werkte.

Twee minuutjes later gaat hij bedaard op weg naar een andere douche, gehuld in de badjas die je hem snel aangereikt hebt.  Dàt is het resultaat van jouw professionele aanpak.

Klantgerichte communicatie is in elke branche belangrijk. Onze nieuwste webcursus behandelt heel specifiek het klantgericht communiceren in de toeristische sector. In de vele videofragmenten kan je observeren hoe het wel en niet hoort. En daarna pas je je kennis toe. De cursus kwam tot stand in nauwe samenwerking met Toerisme Vlaanderen.

Hoe ga je om met mijnheer De Beer en de andere gasten? Leer het of fris het op met de webcursus ‘Klantgericht communiceren in de toeristische sector’.
Schrijf je nu in!