U bent hier

Je leidt klanten toe

Je wijst regelmatig klanten de weg naar VDAB, omdat je weet dat we hen met onze dienstverlening verder kunnen helpen in hun zoektocht naar werk.
Waarschijnlijk verwijs je hen dan vaak letterlijk de weg naar een VDAB-locatie in je omgeving.

Vanaf 8 oktober verwijs je je klanten door naar onze digitale tools.

Je past deze boodschap best aan in je verhaal naar de klant:

  • Inschrijven bij VDAB doe je voortaan zelf waar en wanneer je maar wil, zonder dat je je hoeft te verplaatsen. Makkelijk en snel!
    • via vdab.be
    • op het gratis nummer 0800 30 700
  • Na inschrijving kan je meteen aan de slag met de VDAB tools
    • je ontvangt tips en opdrachten
    • je kan hulp vragen en gratis bellen naar VDAB via 0800 30 700 (elke werkdag van 8 tot 19 uur)
  • VDAB biedt je hulp en volgt je op
    • bel in de eerste maand na je inschrijving naar VDAB en bespreek je zoektocht naar werk
    • bel je niet zelf, dan zal een VDAB-bemiddelaar je contacteren om met jou te bekijken hoe je zoektocht verloopt en of je daarbij hulp kan gebruiken

Adviserend arts of bedrijfsarts

Ben je een doorverwijzend adviserend arts van een ziekenfonds of bedrijfsarts dan blijf je je klanten een aanmeldingsformulier meegeven.
Ook hierin verandert er niets.

VDAB wil iedereen aan boord

en dus voorzien we een aantal drempelverlagende dingen:

We hebben een nieuwe flyer voor klanten om hen wegwijs te maken in onze vernieuwde inschrijving en de nieuwe persoonlijke pagina. Je kan deze folder bestellen voor je eigen werking via dit inschrijvingsformulier.