Persuitnodiging: samenwerking VDAB en Tiense Industrie om werkplekleren uit te bouwen

Persuitnodiging, 7 maart 2017

Al verscheidene jaren werkt de Tiense Suikerraffinaderij aan de uitbouw van het werkplekleren en ‘Duaal Leren’ voor technische opleidingen in een partnerschap met diverse scholen, de sectorfederaties, TMS Industrial Services en Affilips.

In het kader van ‘Duaal Leren en Werken’ richtte de Tiense Suikerraffinaderij in 2016 een leeratelier op in haar vestiging in TienenVolgend op dit succes wordt het “T-Competence Center”, in samenwerking met de VDAB en industriële partners, verder uitgebouwd tot een technisch opleidings- en competence center voor de Tiense regio.

Wij nodigen u van harte uit op de plechtige ondertekening van deze samenwerkingsovereenkomst in aanwezigheid van de Heer Thomas Hubbuch, CEO Tiense Suikerraffinaderij NV, de Heer Fons Leroy, Gedelegeerd Bestuurder VDAB, de Heer Walter Kestens, General Manager TMS Industrial Services, de Heer Roger Van Geerteruy, Algemeen Directeur Affilips, en Mevrouw Katrien Partyka, Burgemeester stad Tienen.

Deze plechtige inhuldiging gaat door op maandag 13 maart 2017. Wij verwachten U vanaf  13u45 in het onthaalcentrum. De plechtige inhuldiging zal gevolgd worden door een receptie.

U wordt verwacht aan de ingang van het onthaalcentrum van de Tiense Suikerraffinaderij, Vinckenboschvest, Tienen.

Gelieve ten laatste vrijdag 10 maart 2017 uw aanwezigheid te bevestigen aan sophie.duquesne@raftir.be

We hopen van harte u te mogen verwelkomen.

Thomas Hubbuch
CEO Tiense Suikerraffinaderij nv