U bent hier

Workshops klantgericht communiceren

mensen in een workshopWil je op een snelle en doelgerichte manier klantgericht leren communiceren? We bieden twee gratis workshops aan.

Workshop 'Klantgericht communiceren: hoe ga je om met klanten?'

  • Inhoud: welke vaardigheden heb je nodig om een gesprek te leiden? Hoe hou je je klanten tevreden? In deze praktijkgerichte workshop ga je aan de slag met concrete situaties uit je eigen omgeving.
  • Voorkennis: je hebt geen voorkennis nodig. Wil je je graag voorbereiden, dan kan je vooraf onze online cursus 'Omgaan met klanten' doornemen.
  • Duur: een halve dag.

Workshop 'Klantgericht communiceren: slecht nieuws brengen en klachten behandelen'

  • Inhoud: hoe geef je de klant een tevreden gevoel, ook als je hem niet hebt kunnen helpen? Tijdens deze workshop focus je op slecht nieuws en klachten. Je leert de kneepjes van klantgerichte communicatie in moeilijkere situaties. Je gaat aan de slag met concrete situaties uit je eigen omgeving.
  • Voorkennis: je hebt geen voorkennis nodig. Wil je je graag voorbereiden, dan kan je vooraf onze online cursussen 'Een klacht, een kans' en 'Slecht nieuws brengen' doornemen.
  • Duur: een halve dag.
     

Interesse in een of meer van deze gratis workshops?

Bekijk waar en wanneer ze plaatsvinden en schrijf je in. Surf hiervoor naar vdabworkshops.be en klik op de tab 'Communicatie'.