VLAANDEREN.be

U bent hier

Workshops klantgericht communiceren

mensen in een workshopWil je op een snelle en doelgerichte manier klantgericht leren communiceren? We bieden twee gratis workshops aan.

Workshop 'Klantgericht communiceren: duidelijke
e-mails en heldere gesprekken'

  • Inhoud: heb je ooit je mailtje moeten verduidelijken? Of jezelf aan de telefoon betrapt op de woorden ‘nee nee, dat bedoel ik niet…’? Dan moeten we je niet overtuigen van het belang van klantgericht communiceren. Tijdens deze workshop leer je helder communiceren in e-mails en gesprekken. Zo bied je de klant zekerheid en vertrouwen, en win je tijd en energie.
  • Voorkennis: je hebt geen voorkennis nodig. Wil je je graag voorbereiden, dan kan je vooraf onze online cursussen 'Communiceren via e-mail' en 'Klantgericht handelen' doornemen.
  • Duur: een halve dag.

Workshop 'Klantgericht communiceren: constructieve taal bij klachten'

  • Inhoud: het is een kunst op zich: klachten behandelen tot tevredenheid van de klant. Hoe pak je dat het beste aan? Leer het in deze workshop! Je coach gaat dieper in op correcte schrijftechnieken en gespreksvaardigheden zoals luisteren, samenvatten en doorvragen. Je leert omgaan met weerstand en moeilijke situaties. 
  • Voorkennis: je hebt geen voorkennis nodig. Wil je je graag voorbereiden, dan kan je vooraf onze online cursussen 'Communiceren via e-mail' en 'Klantgericht handelen' doornemen.
  • Duur: een halve dag.
     

Interesse in een of meer van deze gratis workshops?

  • Bekijk waar en wanneer ze plaatsvinden en schrijf je in. Surf hiervoor naar vdabworkshops.be, klik op de tab 'Talen' en kies voor 'Klantgericht communiceren'.
     
  • Wil je eerst een online cursus volgen om de nodige kennis op te doen? Zoek de online cursus van je keuze: 'Communiceren via e-mail' of 'Klantgericht handelen'.