Vlaanderen

Klantgericht communiceren: Hoe ga je om met klanten?

Omschrijving

Welke vaardigheden heb je nodig om een gesprek te leiden? Hoe hou je je klanten tevreden? In deze praktijkgerichte workshop van een halve dag focus je op het mondelinge aspect van klantgerichte communicatie. Je gaat meteen aan de slag met concrete situaties uit je eigen omgeving. Je coach helpt je met bruikbare technieken en je oefent om dagelijks klantgericht te werken. Bovendien leer je uit de ervaring van andere cursisten.

Lees meer...

Toelatingsvoorwaarden

Je kan alleen deelnemen als je je vooraf inschrijft voor deze workshop met je account voor Mijn loopbaan.

Voor een maximaal leereffect neem je vooraf de online cursus 'Omgaan met klanten' door.

Contactinfo

vdabworkshops@vdab.be

Doelgroep

18+

Kostprijs

Gratis

Leervorm

Workshop

Cursusduur

3 uur

Locaties

Workshop Klantgericht communiceren: Hoe ga je om met klanten?

Startdatum Gemeente Locatie Sessies Data Deelnemers
19-02-2020 Vilvoorde Mechelsesteenweg 321-323 1 19-02-2020, 09:00-12:00
10 van 10 Volzet
07-04-2020 Antwerpen Copernicuslaan 1 1 07-04-2020, 09:00-12:00
0 van 12 Inschrijven vanaf 07-02-2020
15-04-2020 Leuven Diestsepoort 6 bus 63 1 15-04-2020, 09:00-12:00
0 van 12 Inschrijven vanaf 15-02-2020
23-04-2020 Asse Neerstraat 3 1 23-04-2020, 09:00-12:00
0 van 12 Inschrijven vanaf 23-02-2020
28-05-2020 Vilvoorde Witherenstraat 19 1 28-05-2020, 09:00-12:00
0 van 12 Inschrijven vanaf 28-03-2020