Vlaanderen

Klantgericht communiceren: klachten behandelen

Omschrijving

Hoe ga je om met lastige vragen of moeilijke situaties? Hoe geef je de klant een tevreden gevoel, ook als je hem niet echt hebt kunnen helpen? In deze actieve workshop van een halve dag focus je op klachten. Je gaat meteen aan de slag met concrete situaties uit je eigen omgeving. Je leert de kneepjes van klantgerichte communicatie in moeilijkere situaties. Je coach helpt je met de 'Sandwichtechniek' bij moeilijke boodschappen. Je oefent via praktijkgerichte rollenspelen de techniek om klachten deskundig op te lossen. Bovendien leer je uit de ervaring van andere cursisten.

Lees meer...

Toelatingsvoorwaarden

Je kan alleen deelnemen als je je vooraf inschrijft voor deze workshop met je account voor Mijn loopbaan.

Voor een maximaal leereffect neem je vooraf de online cursus ‘Een klacht: een kans’ door.

Contactinfo

vdabworkshops@vdab.be

Doelgroep

18+

Kostprijs

Gratis

Leervorm

Workshop

Cursusduur

3 uur

Locaties

Workshop Klantgericht communiceren: klachten behandelen

Startdatum Gemeente Locatie Sessies Data Deelnemers
21-01-2020 Antwerpen Copernicuslaan 1 1 21-01-2020, 13:00-16:00
12 van 12 Volzet
19-02-2020 Vilvoorde Mechelsesteenweg 321-323 1 19-02-2020, 13:00-16:00
5 van 5 Volzet
24-02-2020 Antwerpen Copernicuslaan 1 1 24-02-2020, 09:00-12:00
12 van 12 Volzet
20-03-2020 Gent Koningin Maria Hendrikaplein 70 bus 63 1 20-03-2020, 09:30-12:30
0 van 12 Inschrijven vanaf 20-01-2020
23-03-2020 Antwerpen Copernicuslaan 1 1 23-03-2020, 13:00-16:00
0 van 12 Inschrijven vanaf 23-01-2020
02-04-2020 Leuven Diestsepoort 6 bus 63 1 02-04-2020, 13:00-16:00
0 van 12 Inschrijven vanaf 02-02-2020
23-04-2020 Asse Neerstraat 3 1 23-04-2020, 13:00-16:00
0 van 12 Inschrijven vanaf 23-02-2020
27-04-2020 Antwerpen Copernicuslaan 1 1 27-04-2020, 13:00-16:00
0 van 12 Inschrijven vanaf 27-02-2020
28-05-2020 Vilvoorde Witherenstraat 19 1 28-05-2020, 13:00-16:00
0 van 10 Inschrijven vanaf 28-03-2020