Hulp nodig?

Financiële gesprekken in het Frans

Omschrijving

In deze workshop leer je in het Frans met klanten praten over financiële zaken. 

Je geeft informatie over leveringen, facturen en betalingen. 

Je stelt vragen over onbetaalde facturen. 

Je onderhandelt over uitstel van betaling en stelt oplossingen voor bij achterstallige betalingen.

Bovendien leer je hoe je op een assertieve manier kan reageren op excuses en smoezen. 

Toelatingsvoorwaarden

Om deze workshop te volgen, moet je je inschrijven. Hiervoor heb je een VDAB-account nodig.

Deze workshop is enkel geschikt voor gebruik op laptop en desktop.

Je bent klantgericht en weet hoe je een telefoongesprek voert in het Frans. Je kan een klant begroeten, antwoorden op standaardvragen, de klant doorverwijzen en het gesprek afsluiten. 

Heb je deze vaardigheden nog niet onder de knie? Neem dan vooraf de online cursussen Frans -klantgericht telefoneren en Omgaan met klanten door.

Kennis van financiële woordenschat is ook een troef. Heb je deze kennis niet of wil je je kennis opfrissen? Volg de online cursus Frans mondelinge communicatie debiteurenbeheer

 

Waar en wanneer?

Praktische informatie

Doelgroep

Werknemer of werkzoekende

Leervorm

Online

Kostprijs

Gratis

Duur

1 uur 30 min

Contactinfo

vdabworkshops@vdab.be

Waar en wanneer kan je deze workshop volgen?

Klik om de kolom "Leervorm" oplopend te sorteren
Klik om de kolom "Wanneer" aflopend te sorteren
 
Klik om de kolom "Organisator" oplopend te sorteren
Klik om de kolom "Beschikbare plaatsen" oplopend te sorteren
Online 23 mei 2024 van 14:30 tot 16:00 14:30 - 16:00 van 14:30 tot 16:00 VDAB 13 (van 15)
Schrijf je in
Online 4 juli 2024 van 10:00 tot 11:30 10:00 - 11:30 van 10:00 tot 11:30 VDAB   Inschrijven vanaf 3 mei 2024