Hulp nodig?

Klantgericht communiceren: Hoe ga je om met klanten? Online

Omschrijving

Wie zijn je klanten? Wat verwachten ze van jou? Welke vaardigheden heb je nodig om een (commercieel) gesprek te voeren? In deze praktijkgerichte online workshop focus je op alle aspecten van klantgerichtheid. Je leert de LSD-techniek toepassen in concrete situaties. Je coach helpt je hierbij. Bovendien leer je uit de ervaring van andere cursisten.

Lees meer...

Toelatingsvoorwaarden

Om deze workshop te volgen, moet je je inschrijven. Hiervoor heb je een VDAB-account nodig. Deze workshop is enkel geschikt voor gebruik op laptop en desktop.

Met de juiste voorbereiding heb je meer kans op een succesvolle workshop. Neem vooraf de online cursus ‘Omgaan met klanten’ door en noteer alvast wat je zelf verwacht van een dienstverlener.

Contactinfo

vdabworkshops@vdab.be

Doelgroep

Werknemer of werkzoekende

Kostprijs

Gratis

Leervorm

Online

Cursusduur

2 uur

21e eeuwse vaardigheden

Komende workshops

Klantgericht communiceren: Hoe ga je om met klanten?

Startdatum Leervorm Sessies Data Deelnemers Organisator
10-10-2022 Online 1 10-10-2022, 09:30-11:30
  VDAB Inschrijvingen zijn afgesloten
12-10-2022 Online 1 12-10-2022, 10:00-12:00
10 van 10 VDAB
13-12-2022 Online 1 13-12-2022, 10:00-12:00
  VDAB Inschrijven vanaf 12-10-2022
14-12-2022 Online 1 14-12-2022, 13:30-15:30
  VDAB Inschrijven vanaf 13-10-2022