U bent hier

Algemene offerteaanvraag voor contract support Servicelijn, besteknummer 2012/10240

Offerte voor contract support Servicelijn, besteknummer 2012/10240
Inschrijvingen kunnen enkel elektronisch ingediend worden via de internetsite https://eten.publicprocurement.be

De VDAB beschikt sinds 2000 over een contact center (VDAB Servicelijn), dat de evolutie van call center naar multichannel service center heeft doorgemaakt. Vandag bestaat de dienst uit 3 locaties (virtueel contact center) met in totaal 160 medewerkers.

Sedert 2007 maakt de Servicelijn gebruik van Genesys 7.5.

De aanbieder levert in hoofdzaak diensten aan de VDAB voor het ondersteunen en verder ontwikkelen van de call center omgeving (Genesys, PABX, algemene IT, specifiek voor het contact center)

De aanbieder voorziet eveneens het volgende:

  • een resident engineer
  • permanent aanspreekpunt (help-/servicedesk) voor informatie, incidenten en changes
  • incident-, probleem- en change-management
  • in staat om de benodigde licenties betreffende uitbreidingen aan de Genesys- en PABX-opstelling aan te leveren
  • onderhouds- en releasecontracten huidige installatie.

De opdracht wordt gegund voor een periode van 4 jaar, twee keer verlengbaar met 1 jaar.

Contactpersonen voor deze open oproep :

  • Stijn Huwels
    +32-2-5083887

Documenten