Franse gesprekken op de klantendienst
Omschrijving
In deze workshop leer je commerciële gesprekken voeren met klanten in het Frans.
Je geeft informatie over producten, prijzen en levertermijnen.
Je bespreekt de verkoopvoorwaarden en stelt alternatieve producten voor.
Je antwoordt op klachten en reikt oplossingen aan zodat de klanten tevreden zijn.
Toelatingsvoorwaarden
Om deze workshop te volgen, moet je je inschrijven. Hiervoor heb je een VDAB-account nodig.
Deze workshop is enkel geschikt voor gebruik op laptop en desktop.
Je bent klantgericht en weet hoe je een telefoongesprek voert in het Frans. Je kan een klant begroeten, antwoorden op standaardvragen, de klant doorverwijzen en het gesprek afsluiten.
Heb je deze vaardigheden nog niet onder de knie? Neem dan vooraf de online cursussen Frans - klantgericht telefoneren en Omgaan met klanten door.
Kennis van commerciële woordenschat is ook een troef. Heb je deze kennis niet of wil je je kennis opfrissen? Volg de online cursus Frans mondelinge communicatie sales.
Waar en wanneer kan je deze workshop volgen?
Klik om de kolom "Leervorm" oplopend te sorteren
|
Klik om de kolom "Wanneer" aflopend te sorteren
|
Klik om de kolom "Organisator" oplopend te
sorteren
|
Klik om de kolom "Beschikbare plaatsen" oplopend te
sorteren
|
||
---|---|---|---|---|---|
Online | 25 april 2024 van 14:30 tot 16:00 | 14:30 - 16:00 van 14:30 tot 16:00 | VDAB | 9 |
|
Online | 15 mei 2024 van 10:00 tot 11:30 | 10:00 - 11:30 van 10:00 tot 11:30 | VDAB | 9 |
|
Online | 3 juni 2024 van 14:30 tot 16:00 | 14:30 - 16:00 van 14:30 tot 16:00 | VDAB | 9 |
|
Online | 27 juni 2024 van 10:00 tot 11:30 | 10:00 - 11:30 van 10:00 tot 11:30 | VDAB | Inschrijven vanaf 26 april 2024 | |
Online | 18 juli 2024 van 14:30 tot 16:00 | 14:30 - 16:00 van 14:30 tot 16:00 | VDAB | Inschrijven vanaf 17 mei 2024 |