Hulp nodig?

Klantgerichtheid: klachten behandelen Online

Omschrijving

Hoe ga je om met moeilijke klanten en klachten? Hoe geef je de klant een tevreden gevoel, ook als je hem niet echt hebt kunnen helpen? In deze interactieve online workshop focus je op concrete situaties. Je leert de LEO-techniek toepassen in de praktijk. Bovendien leer je uit de ervaring van andere cursisten.

Lees meer...

Toelatingsvoorwaarden

Om deze workshop te volgen, moet je je inschrijven. Hiervoor heb je een VDAB-account nodig. Deze workshop is enkel geschikt voor gebruik op laptop en desktop.

Om de stap  te zetten naar klachtenbehandeling, een moeilijker aspect van communicatie, is het belangrijk dat je al een klantgericht gesprek kunt voeren en dat je weet wat een klantvriendelijke houding is. Ben je hiermee nog niet vertrouwd, bereid je dan voor met  de online cursus ‘Omgaan met klanten’. Ook ‘Succesvol communiceren in moeilijke situaties’ is zeker een aanrader.

Contactinfo

vdabworkshops@vdab.be

Doelgroep

Werknemer of werkzoekende

Kostprijs

Gratis

Leervorm

Online

Cursusduur

2 uur

21e eeuwse vaardigheden

Komende workshops

Klantgerichtheid: klachten behandelen

Workshops
Startdatum Leervorm Sessies Data Deelnemers Organisator
28-02-2024 Online 1 28-02-2024, 13:30-15:30
10 van 10 VDAB
29-02-2024 Online 1 29-02-2024, 13:30-15:30
10 van 10 VDAB
23-04-2024 Online 1 23-04-2024, 13:30-15:30
  VDAB Inschrijven vanaf 23-02-2024
24-04-2024 Online 1 24-04-2024, 13:30-15:30
  VDAB Inschrijven vanaf 23-02-2024
22-05-2024 Online 1 22-05-2024, 13:30-15:30
  VDAB Inschrijven vanaf 21-03-2024
28-05-2024 Online 1 28-05-2024, 09:30-12:00
  VDAB Inschrijven vanaf 27-03-2024
12-06-2024 Online 1 12-06-2024, 13:30-15:30
  VDAB Inschrijven vanaf 11-04-2024
24-06-2024 Online 1 24-06-2024, 13:30-15:30
  VDAB Inschrijven vanaf 23-04-2024
03-07-2024 Online 1 03-07-2024, 13:30-15:30
  VDAB Inschrijven vanaf 02-05-2024