Online marketing: de juiste online kanalen kiezen
Omschrijving
Jouw eerste stappen online zijn genomen: je kent het concept ‘customer journey’, je hebt doelgroepen en doelstellingen bepaald en je bent dus volledig klaar voor de volgende stap. Maar welke online kanalen kies je? In deze online workshop koppelen we de mogelijke kanalen aan de verschillende fasen van de customer journey.
Tijdens deze online workshop komen volgende onderwerpen aan bod:
- Wie ben je als bedrijf?
- Welke kanalen gebruik je in welke fase?
- Op welke kanalen ben je actief?
- Sluiten de verschillende fasen, kanalen en boodschappen op elkaar aan?
1. De eerste stappen
2. De juiste online kanalen kiezen
3. Je bedrijf vindbaar op de zoekmachine met Google My Business
4. Introductie in zoekmachinemarketing: SEO & SEA
5. Groei dankzij zoekmachineoptimalisatie (SEO)
6. Een optimale website voor je bezoekers
7. Google Analytics succesvol opzetten
8. Haal meer uit je data met Google Analytics
9. Introductie in het social media landschap
10. E-commerce - alles over je webshop.
Wanneer je meerdere van deze reeks volgt, kan je best de volgorde behouden.
Toelatingsvoorwaarden
Om deze workshop te volgen, moet je je inschrijven. Hiervoor heb je een VDAB-account nodig. Deze workshop is enkel geschikt voor gebruik op laptop en desktop.
Waar en wanneer kan je deze workshop volgen?
Klik om de kolom "Leervorm" oplopend te sorteren
|
Klik om de kolom "Wanneer" aflopend te sorteren
|
Klik om de kolom "Organisator" oplopend te
sorteren
|
Klik om de kolom "Beschikbare plaatsen" oplopend te
sorteren
|
||
---|---|---|---|---|---|
Online | 22 april 2024 van 13:00 tot 14:30 | 13:00 - 14:30 van 13:00 tot 14:30 | VDAB | Volzet |
Sta je op de wachtlijst, dan schrijven we je automatisch in als er een plaats vrijkomt.
Zet je op de wachtlijst
|
Online | 23 mei 2024 van 10:30 tot 12:00 | 10:30 - 12:00 van 10:30 tot 12:00 | VDAB | 12 |
|
Online | 10 juni 2024 van 10:30 tot 12:00 | 10:30 - 12:00 van 10:30 tot 12:00 | VDAB | 23 |
|