Hulp nodig?

Franse gesprekken op de klantendienst Online

Omschrijving

In deze workshop leer je commerciële gesprekken voeren met klanten in het Frans. 

Je geeft informatie over producten, prijzen en levertermijnen. 

Je bespreekt de verkoopvoorwaarden en stelt alternatieve producten voor. 

Je antwoordt op klachten en reikt oplossingen aan zodat de klanten tevreden zijn. 

 

Lees meer...

Toelatingsvoorwaarden

Om deze workshop te volgen, moet je je inschrijven. Hiervoor heb je een VDAB-account nodig.

Deze workshop is enkel geschikt voor gebruik op laptop en desktop.

Je bent klantgericht en weet hoe je een telefoongesprek voert in het Frans. Je kan een klant begroeten, antwoorden op standaardvragen, de klant doorverwijzen en het gesprek afsluiten. 

Heb je deze vaardigheden nog niet onder de knie? Neem dan vooraf de online cursussen Frans - klantgericht telefoneren en Omgaan met klanten door.

Kennis van commerciële woordenschat is ook een troef. Heb je deze kennis niet of wil je je kennis opfrissen? Volg de online cursus Frans mondelinge communicatie sales

Contactinfo

vdabworkshops@vdab.be

Doelgroep

Werknemer of werkzoekende

Kostprijs

Gratis

Leervorm

Online

Cursusduur

1 uur 30 min

Komende workshops

Franse gesprekken op de klantendienst

Workshops
Startdatum Leervorm Sessies Data Deelnemers Organisator
03-06-2024 Online 1 03-06-2024, 14:30-16:00
  VDAB Inschrijven vanaf 02-04-2024
27-06-2024 Online 1 27-06-2024, 10:00-11:30
  VDAB Inschrijven vanaf 26-04-2024
18-07-2024 Online 1 18-07-2024, 14:30-16:00
  VDAB Inschrijven vanaf 17-05-2024