Hulp nodig?

Franse gesprekken op de klantendienst Online

Omschrijving

In deze workshop leer je commerciële gesprekken voeren met klanten in het Frans. 

Je geeft informatie over producten, prijzen en levertermijnen. 

Je bespreekt de verkoopvoorwaarden en stelt alternatieve producten voor. 

Je antwoordt op klachten en reikt oplossingen aan zodat de klanten tevreden zijn. 

 

Lees meer...

Toelatingsvoorwaarden

Om deze workshop te volgen, moet je je inschrijven. Hiervoor heb je een VDAB-account nodig.

Je bent klantgericht en weet hoe je een telefoongesprek voert in het Frans. Je kan een klant begroeten, antwoorden op standaardvragen, de klant doorverwijzen en het gesprek afsluiten. 

Heb je deze vaardigheden nog niet onder de knie? Neem dan vooraf de online cursussen ‘Frans - telefoneren’ en ‘Omgaan met klanten’ door.

Kennis van commerciële woordenschat is ook een troef. Heb je deze kennis niet of wil je je kennis opfrissen? Volg de online cursus ‘Frans mondelinge communicatie sales’. 

 

Contactinfo

vdabworkshops@vdab.be

Doelgroep

Werknemer of werkzoekende

Kostprijs

Gratis

Leervorm

Online

Cursusduur

1 uur 30 min

Komende workshops

Franse gesprekken op de klantendienst

Startdatum Leervorm Sessies Data Deelnemers Organisator