Franse gesprekken op de klantendienst Online
Omschrijving
In deze workshop leer je commerciële gesprekken voeren met klanten in het Frans.
Je geeft informatie over producten, prijzen en levertermijnen.
Je bespreekt de verkoopvoorwaarden en stelt alternatieve producten voor.
Je antwoordt op klachten en reikt oplossingen aan zodat de klanten tevreden zijn.
Toelatingsvoorwaarden
Om deze workshop te volgen, moet je je inschrijven. Hiervoor heb je een VDAB-account nodig.
Deze workshop is enkel geschikt voor gebruik op laptop en desktop.
Je bent klantgericht en weet hoe je een telefoongesprek voert in het Frans. Je kan een klant begroeten, antwoorden op standaardvragen, de klant doorverwijzen en het gesprek afsluiten.
Heb je deze vaardigheden nog niet onder de knie? Neem dan vooraf de online cursussen ‘Frans - telefoneren’ en ‘Omgaan met klanten’ door.
Kennis van commerciële woordenschat is ook een troef. Heb je deze kennis niet of wil je je kennis opfrissen? Volg de online cursus ‘Frans mondelinge communicatie sales’.
Contactinfo
Doelgroep
Werknemer of werkzoekende
Kostprijs
Gratis
Leervorm
Online
Cursusduur
1 uur 30 min
Komende workshops
Franse gesprekken op de klantendienst
Startdatum | Leervorm | Sessies | Data | Deelnemers | Organisator | |
---|---|---|---|---|---|---|
14-12-2023 | Online | 1 |
14-12-2023, 10:00-12:00 |
2 van 10 | VDAB | |
04-01-2024 | Online | 1 |
04-01-2024, 09:30-11:00 |
0 van 10 | VDAB | |
25-01-2024 | Online | 1 |
25-01-2024, 10:00-11:30 |
0 van 10 | VDAB | |
15-02-2024 | Online | 1 |
15-02-2024, 10:00-11:30 |
VDAB | Inschrijven vanaf 14-12-2023 | |
05-03-2024 | Online | 1 |
05-03-2024, 14:30-16:00 |
VDAB | Inschrijven vanaf 04-01-2024 |