Online marketing: de juiste online kanalen kiezen Online
Omschrijving
Jouw eerste stappen online zijn genomen: je kent het concept ‘customer journey’, je hebt doelgroepen en doelstellingen bepaald en je bent dus volledig klaar voor de volgende stap. Maar welke online kanalen kies je? In deze online workshop koppelen we de mogelijke kanalen aan de verschillende fasen van de customer journey.
Tijdens deze online workshop komen volgende onderwerpen aan bod:
- Wie ben je als bedrijf?
- Welke kanalen gebruik je in welke fase?
- Op welke kanalen ben je actief?
- Sluiten de verschillende fasen, kanalen en boodschappen op elkaar aan?
- 1. De eerste stappen
- 2. De juiste online kanalen kiezen
- 3. Je bedrijf vindbaar op de zoekmachine met Google My Business
- 4. Introductie in zoekmachinemarketing: SEO & SEA
- 5. Groei dankzij zoekmachineoptimalisatie (SEO)
- 6. Een optimale website voor je bezoekers
- 7. Google Analytics succesvol opzetten
- 8. Haal meer uit je data met Google Analytics
- 9. Introductie in het social media landschap
- 10. E-commerce - alles over je webshop.
Toelatingsvoorwaarden
Om deze workshop te volgen, moet je je inschrijven. Hiervoor heb je een VDAB-account nodig. Deze workshop is enkel geschikt voor gebruik op laptop en desktop.
Contactinfo
Doelgroep
Werknemer of werkzoekende
Kostprijs
Gratis
Leervorm
Online
Cursusduur
1 uur 30 min
Komende workshops
Online marketing: de juiste online kanalen kiezen
Startdatum | Leervorm | Sessies | Data | Deelnemers | Organisator | |
---|---|---|---|---|---|---|
08-01-2024 | Online | 1 |
08-01-2024, 13:00-14:30 |
25 van 25 | VDAB | |
01-02-2024 | Online | 1 |
01-02-2024, 08:45-10:15 |
2 van 25 | VDAB |